Cursussen

Zangles groep

Je krijgt éen keer per week een uur zangles in groepsverband. De lessen hebben een vaste opbouw en bestaan onder andere uit een vocal warming up, ademhalingsoefeningen en uiteraard wordt er veel, heel veel gezongen! Er zijn groepslessen van kinderen vanaf 10 jaar, tieners en volwassenen.

Zangles individueel

Wil je werken aan een specifiek liedje of techniek? Heb je hulp nodig bij de voorbereiding op een auditie of toelating? Boek dan heel gemakkelijk 1 of meerdere individuele lessen via onze webshop.

Workshop

Speciaal voor middelbare scholen en bedrijven bieden wij zang-workshops aan. Ervaar het plezier van samen zingen met je klasgenoten, collega’s of vrienden! Naast ademhaling en techniek studeren we een leuk stuk in. Bel of mail voor de mogelijkheden!

Pianoles

Leer op een leuke en interessante manier hoe je binnen een paar lessen een pop -of jazzsong kan begeleiden en meespelen. De lessen zijn voor kinderen vanaf 12 jaar en volwassenen, beginners en gevorderden en worden live en online gegeven door Peter van Kempen.

Vocalschool Nancy Deusings
Holsterbeek 26
6166JR Geleen

Tweede leslocatie:
Laeve in de Brouwerie
Marcellienstraat 18a
6166CR Geleen

E-mail:   zingen@vocalschool.nl
Tel. : 06-13779397

Tarieven cursusjaar 2023 – 2024

Zangles groep:

Wij delen ons cursusjaar op in twee periodes:

Periode één : augustus t/m december
Periode twee: januari t/m juni

Voor zangers en zangeressen onder de 21 jaar:

Inschrijving per periode : € 266,-
Inschrijving twee periodes : € 489,-

Voor zangers en zangeressen boven de 21 jaar:

Inschrijving per periode : € 321,-
Inschrijving twee periodes : € 599,-

Aanmelden

Je wordt voor de afhandeling van aanmelding en betaling doorgestuurd naar Groovy-Business.com.

Zangles individueel:

• Voor zangers en zangeressen onder de 21 jaar: € 30,00 per les van 30 minuten
  • Voor zangers en zangeressen boven de 21 jaar: € 35,00 per les van 30 minuten

Stuur een mail naar zingen@vocalschool.nl als je een les wil afspreken.

Onze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing

Jongeren Cultuurfonds

Het jongeren cultuurfonds geeft kinderen (tussen de 4 en 18 jaar) een kans om hun talent te ontwikkelen wanneer de ouders hier niet de financiële middelen voor hebben. Zij betalen het lesgeld voor één culturele activiteit per jaar. Vocal School Nancy Deusings werkt samen met het jongeren cultuurfonds. Lees hier voor meer informatie: https://jeugdfondssportencultuur.nl